New York

Framme i den lite storre staden an vad Jonkoping ar. Resan gick smartfritt, lite ostabilt i luften dock, blasaer stormvindar har nu. Men det gar bara njuta nu, ska nog inte gora nagot dock, gick upp 4 imorse sa blir tidigt sen ta subway till andra hostelet imorn.

Sista dagarna i Miami var grymt roliga, traffade en hel del folk, vart lite utgang med mera.

Hm, ska leta upp en sportbar som sander Rangers imorrn, blir lite ol till hockeyn!

Vantar pa att Far ska komma och gora mig sallskap i 6 dagar har, ska bli roligt att traffa Larry igen.

Jag har ingen fantasi, ork, motivation att skriva nagot mer har. Det jag vet att jag vill gora har i NYC ar annars, se warren 77 bar, averys sportbar, elaine, en resturang, oyster seafood resturang, zach braffs, prisad. Rocka, empire state bulding, Madison square garden, hockey, bat tur mm..

Far val se om vi syns har nagon mer gand da, tills dess (eventuellt) ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0