Miami

Ar alltsa framme i Miami nu. Sov inget pa planet (satt i mitten, framfor satt en tjock man som fallde ner satet en bit= inget benutrymme what so ever) Sa sov gott inatt och ar nu piggast i staden igen.

Hostelet ar nog det samsta hostelet jag varit pa hitills. Ett litet hostel dar uppbyggnaden liknar en motell uppbyggnad. Koket ar ungefar lika stort som varat kok hemma, lite mindre och med bara tva plattor fran 80 talet. Disken var ett berg. Hur som helst var det inte trevligt. Rummet var svnikallt, ingen varme i duscharna men jag ar ju anda i Miami!

Forsta jag gjorde nar jag kom hit var att jag andrade 10 natter till 5 natter. Han sade att det ar mycket uppbokat sa det ar inte sakert att jag kan boka resten om jag vill det. Vart pa ett annat stalle och kollade, uppbokat. Ska fortsatta leta reda pa ett hyfsat hostel om jag inte hittar ngt far jag leva pa detta hostelet, kostar trots allt bara 14 dollar om natten...

Miami sa har langt tycker jag ar lite poersonligt men det kommer sakert att andras. Jag tankte mig liksom ocksa att det skulle vara riktigt varmt. Ar faktiskt kallt just nu, men det ska vara fint senare sa det blir nog stranden i alla fall.  En laaaang strand vad jag sett.

Kanns som jag klagat ganska mycket har men jag berattar bara hur det ar, no lies. Annars trivs jag perfekt over here och njuter varje dag.

Nu, dags att leta hostel och horlurar till mobilen, de andra  (tva!) gick sonder pa resan hit.

Ha det gott sa syns vi snart!


Kommentarer
Postat av: Christina

Hej!!!!!!!!!

Känns som du fått rum för pengarna i alla fall - 120 kr?! låter inte som en lyxsvit precis.

Bra inställning, Carl! Du är ju där - det är inte vi andra!!!

Försöker "röja" i rörar (som vi åstadkommit) i ditt rum, tiden går liksom fort nu................



Lev väl.

Kram!

mamma

2010-03-03 @ 20:03:09
Postat av: Viktor

Tjena mannen.



Har du målvaktsutrustning till innebandy?



Vi ska spela nästa helg och jag behöver byxor,tröja och hjälm?



Svara fortast möjligt.

2010-03-04 @ 12:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0