Miami del 2

Jag har andrat mig. Jag gillar Miami.

Var nyss nere pa stranden, var mycket varmare an jag trodde att det skulle vara. Vattnet ar turkos genomskinligt. Sadar lagom mycket folk, knappt nagra om man jamfor med Coogee och Bondi Beach. Har dock inte badat an.

Imorgon blir det till att aka till Key West med Robin fran Tyskland. Han har hyrt en bil som han har under sin vistelse har sa far aka med honom, perfekt. Som Hasse namner ska Keey West vara intressant.

Jag klippte mig for ovrigt i San Francisco sista dagen for 30 dollar. Det syns knappt att jag klippt mig, han fragade kort, medium eller langt, jag svarade medium. Men visst, skont att tunna ut haret lite, 6 manader sen jag var hos frisoren ju.

Frisoren sade att han klippte Lady Gaga dagen innan och lade snabbt till; Sa nu kanske du ocksa blir en stjarna!

Alcatraz besoktes ju aven sista dagen i SF med danskarna. Mycket intressant. Har nu gatt i samma trappor som George "Machine Gun" Kelly och varit i samma cell som Al Capone osv.

Pa planet hit brakade tva vuxna man om nedfallning av saten eller inte. Flygvardninnan hotade med att vanda planet direkt, hade inte varit kul... Allt loste sig tillslut efter mycket om och men. Ena gubben fick ett nytt sate dar han kunde stracka ut sina ben och den andra kunde sitta kvar och falla ner sitt sate. Tank om jag hade borjat braka sadar, jag hade i alla fall haft skal for det..

Idag gick jag till American Airlines Arena dar Miami Heat spelar sina NBA matcher. Jag kopte till slut en biljett till Lordagens match mot Atlanta Hawks, hygglig plats for hyggligt pris, cirkus 500 kr. De spelar mot LA Lakers idag men det var slutsalt, hade givetvis varit grymt men det blir nog grymt nog att se NBA live.

Hade en kille fran Holland i rummet som hade gjort try out for Miami Fc och letade lagenhet har, proffesionell fotbollspelare alltsa. Lite coolt.

Manga stallen man kan fixa tatueringar pa har kan jag meddela. Victor, du kanske ska aka hit? Eller Nick.

Igar natt vaknade jag av dack skrick, motorljud och efter det polis sirener.

Na. Jag gillar Miami. Bilarna som aker omkring pa gatorna, ha... Slr, Ferraris, Lamborghinis, 100 tals mustanger, ja, det tar inte slut. Ocean drive ar en mmycket trevlig gata. Ska nog ga dit och ata pa nagot litet stalle med tysken nu.

Victor, jag har byxor, troja och hjalm, leta lite i mitt rum sa hittar du nog det! Lycja till!

Kommentarer
Postat av: Carl

Glomde det viktigaste. Har bokat resten av alla dagar pa samma hostel. Det gar att leva med om man sager sa. Hostelet i New York kommer bli som ett lyxigt hotel och nar jag kommer hem ja, det ska vi inte ans tala om.



Jag vet nu hur man i alla fall far ljummet vatten i duschen. Man ska uppenbarligen bara vrida ett kvartsvarv pa varmen.



mMm grovt brod, leverpastej med gurka och grot.. Langtar.



Toast? Sylt? Neej tack!



2010-03-05 @ 03:20:33
Postat av: Lars

Coolt med Key West, 30 mil väg rakt ut i havet...

du måste besöka Art Deco distriktet, tror det är Collins Avenue, inte säker,...OBS! kan du tala om vilken dag du landar på Arlanda och tid, osäker eftersom jag landar i Göteborg söndag 21 mars.

Njut !

2010-03-05 @ 10:21:08
Postat av: Viktor

Köp med dig en turkos kavaj till mig.



Snacka om hetast i stan på Lördags kvällarna.



Tack för innebandyn. Kanske är skönare att ha på sig såna grejor än att stå med rumpan bar!



Vi ses ju snart, trodde inte att jag skulle säga det till dig men jag börjar sakna min little brother.



Missförstå mig inte, det har varit hur skönt som helst att slippa dig en stund:-)

2010-03-06 @ 13:42:10
Postat av: Carl

Saknar dig också. Oftast. Ska bli kul att komma hem till konstiga familjen igen.

2010-03-07 @ 15:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0