Vad?

Jag tycker verkligen det ar trakigt att skriva i bloggen men jag gor ett tappert forsok.

Jacob jag och Monica en tjej vi traffade uppe i Hervey Bay befinner oss i Surfers Paradise for tillfallet.
Bor i en dyr lagenhet med pool och mini tennis bana utanfor. Blir 4 dagar till har innan vi aker till Byron Bay.

Surfers Paradise, ett stalle som inriktar sig pa utestallen och sola bada. Fungerar val men jag gillar inte utestallena forutom ett irlandskt stalle som vi sprungit till hitills.

Imorgon bokar jag skydive, antingen har eller ett datum nar jag ar i Byron Bay.

Borjar aven forsoka salja bilen nu. Annonser ligger ute pa det stora natet, papperslappar kommer sattas upp pa hostel i Sydney nar vi kommer dit. Hoppas allt gar smidigt, det vore omvaxlande for en gangs skull.

Maste for ovrigt saga att Fraser Island var riktigt kul, jag som vanligt tog dock knappt fem kort med kameran medans de andra blixtrade pa sa man blev blind.

Ja, det far racka for now. Jag far helt enkelt ta pa mig att skriva lite mer har nu nar vi inte har bloggarN med oss langre. Ni kan rakna med nagot mer inlagg innan jag lamnar landet!

Niklas, ha en grym hemresa, tack och hej!




Kommentarer
Postat av: ulla

Hej grabbar! Bra att du skriver Carl, fast du tycker det är tråkigt. Vi här hemma längtar efter att få läsa om era bravader. Ha det bra!

Lycka till på hemresan,Nicklas!

Hälsningar från Jacobs Ma.

2010-01-24 @ 12:09:20
Postat av: Christina

Hej på er!

Carl, betyder det att du hoppar med eller utan fallskärm?

Snälla Jacob, du kan väl stå och ta emot Carl när han hoppar, så behöver jag inte känna mig så orolig.

Kram på er alla tre!



Hälsningar från C arls ma

2010-01-24 @ 22:12:13
Postat av: Niklas

Lycka till med hoppet Carl :)

2010-01-25 @ 02:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0