Surf

Tjenixen!

Nu ar vi i 1770 en riktigt riktigt liten by far man saga att det ar.

Vi akte hit for att det var riktigt billig sufning har och det ar en bra strand med for bad/sol och sufning. Jag ar inne pa min tredje dag nu (jag hyrde en brada igar) och jag hoppas att det kommer ga battre idag an vad det gjorde igar, igar hade jag en kort brada men jag ska byta in den mot en langre idag sa det blir lite lattare :) Just nu har jag traningsverk i hela overkroppen surfa ar en grymt bra och rolig traning!

Nu har jag skickat ivag en bokning till ett hostel i Brisbane dar jag kmr vara dom 2 sista veckorna sa om ca 1-2 veckor kommer jag att vara sjalv i stora Australien! Jag har inte nagon direkt aning om vad jag ska gora i Brisbane men det far vi se nar jag kommer dit, det ar vall anda det som ar lite av spanningen att inte veta vad som ska handa?

Dykningen var otrolig, skit skoj. Vi kopte en undervattenskamera men jag kommer framkalla bilderna i Brisbane eller nar jag kommer hem.

Jag ska forsoka att fa upp lite bilder pa galleriet nu nar vi aker har ifran men jag kommer skriva ett inlagg om det sa ni vet nar bilderna kommit upp :)

Nu maste jag springa och byta in bradan jag skulle vart dar for 3 minuter sedan!

Tjofras!!

Komihag att ni kan se bilderna pa min facebook om ni inte vill vanta.

Kommentarer
Postat av: ULLA

Hej på er! Lycka till med surfingen, Niklas.

Hoppas ni alla har sköna dagar på stranden, vare sig ni surfar eller inte. Vore kul att veta vad Jacob o Carl ska ta vägen när du, Niklas åker till Brisbane.(be Jacob skicka ett mail) Ha nu så jättebra under resten av resan! Många kramar till er alla tre! från Ulla m.fl

2010-01-10 @ 01:55:44
Postat av: Inky Bell

Bozta går freestyle, np4him ollolo

2010-01-11 @ 14:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0