Segla mm

Nu har vi kommit till Arlie beach det ar ett riktigt litet stalle men med mycket turister, just nu bor vi med 2 svenska tjejer en fran Falun och Ostersund.

Imorgon ska vi segla, dycka och snorkla ska bli riktigt skoj!

Jag sitter och forsoker att fa upp lite bilder men det ar svart pa datorerna vi sitter pa om inte annat kan jag fa upp lite bilder pa facebook men jag ska forsoka igen att fa upp dom pa varat galleri.

Pa Magnetic island hyrde vi mopeder och akte runt on och dar matade vi sma djur och tittade pa saker fran andra varldskriget, riktigt skoj. Ni kan se allt pa bilderna senare :)

Nyar firade vi med en kille som hette Marc (fran holland) pa ett party som lag pa Magnetic island.

Sedan har vi fiskat med en gubbe som heter stuart det var riktigt skoj men jacob kunde inte kasta sa han gav upp :( senare samma kvall foljde jag med han och fiskade nere i hamnen men ingen lycka tyvarr.

Vi aterkommer med bilder efter seglingen :)

EDIT: jag kommer INTE hinna skicka upp bilderna pa galleriet nu, antingen vantar ni eller sa kommer dom snart finnas pa facebook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0