oz day och segelbat.

Jag ska borja med att beratta att jag bara bor ett stenkast fran byggnaden dar dom spelade in partyt i Batman - the dark night (det partyt som jokern 'forstor').

Se bild: Klicka!
Se klipp fran filmen: Klicka! (vet inte hur bra man ser det men det ar fran samma byggnad)


Australia day:

Det borjade att vi gick och kopte 20 liter vin och en lada ol, efter det sa gick vi ner under bron dar vi hade en BBQ med massor av korv och mycket ol det var ca kl 15:00. Efter vi atit och spelat ett parti UNO sa gick vi vidare till hostelet och lyssnade pa musik och drack vin. Ungefar kl 19-20:00 hade dom fyrverkeri. Vi oppnade en bar pa bron och stod dar kanske 40min till 1 timme. Nar vi kom tillbaks till hostelet igen gjorde vi om UNO till ett olspel och dar satt vi tills kl 11 sedan gick vi ut pa trappen utanfor hostelet for att sitta och prata, vi kom inte till sengs forens kl 04:00.

Det var en otroligt rolig och underbar dag glom inte att titta pa bilderna pa facebook!

Segelrace:
Jag vaknade dagen efter med en stor, fet bakfylla men efter 2 panodil, 1 yoghurt och ett glas vatten var jag med i leken igen. Kl 10:00 drog jag, helge, erika och jay till taget for att komma till Manly dar vi skulle fa en gratis segeltur. Det jag inte visste var att vi skulle vara med i ett race sa vi delades upp i 2 grupper jag, jay och helge, erika (inte i samma bat).  Jag och jay seglade i samma bat tillsammans med en 91 arig gubbe och 2 andra det var sa otroligt kul vi var ute och tavla i 3 timmar och allt gick bra :).

Nar vi kom tillbaks till 'klubben' vann jag, jay och vart team 100 dollar att spendera i baren satan i gatan vad grymma vi var!

Vi vart erbjudna att aka dit pa Sondag igen for att vara med i ett store race men jag tror inte att jag kommer aka men jag tror jay ar sugen.

...\

Det var det nu ska jag dra mig vidare till banken for att stange mitt konto, ha det sa bra ses om 5 dagar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0