Joppedido!!

Idag fick jag min festival biljett sald, det behovdes!

hmm Igar satt jag bara i tv-rummet och lag i polen pa formiddagen pa eftermiddagen foljde jag med James (England), Toby (England) och Brad (Canada) till en grasplatt nastan vid vart hostel dar man har utsikt over Brisbane city. Dar traffade vi ett till gang med 2 tyskar och en kines, vi satt och pratade och drack billigt vin (Goon tror jag det kallas, det ar gjort av notter och fisk 'typ').
Sedan nar vi kom tillbaks till hostelet tittade vi pa film, pratade och drack lite till :)

Idag blir det sakert som gardagen bara att idag bjuds vi pa gratis mat (grillat) av hostel personalen och nu efter jag ar klar har (bibblan) sa ska jag och Jay (Tyskland) in till ett gratis dinosauriemuseum och se vad dom har och bjuda pa.

Annars vet jag inte vad som kommer handa jag kommer vall in imorgon och skriver en rad, ha det bra tills dess!

EDIT: jag glomde beratta att fotogalleriet funkar igen sa jag kommer ladda lite bilder imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0