Hervey Bay- Fraser Island

Nu har vi kommit ner ytterligare en bit pa kusten till Hervey Bay dar jag och Jacob har bokat en tur till Fraser Island. En kor sjalv tur med 7 andra i en 4x4. Blir 2 natters camping sen tillbaka pa tredje dagen till Hervey.

I town of 1770 surfade vi alla tre i borjan men det var bara Niklas som tyckte det var vart att hyra brada. Jag tyckte det var roligare att bada. Det var aven mycket svarare an det ser ut att surfa plus att man var tvungen att dodga inkommande vagor var femte sekund...

Efter Fraser Island aker vi nerat mot Noosa sen Brisbane dar vi sager hej da till Niklas. Har en tanke om att jag ska kora skydive dar ocksa, far se om det blir av. Kommer sakert inte fa ut fallskarmen om jag hoppar, vilket ar en fordel. Nej, just det, jag behover inte oroa mig, det ar tandemhopp i alla fall. Sedan far vi se hur, nar, vart det blir. Nerat ska vi i alla fall med malet Sydney nagra veckor innan 21 feb...U..s.a.a./

Scuba Diving var for ovrigt mmmykcet kul, om jag inte hade fatt sa ont i ororna hade jag velat ta Certificat Open water och advanced. Ar ganska dyrt ocksa. Med venliga halsningar av VB fran Aus / Carl

Kommentarer
Postat av: Niggler Blackmansson

Hur länge ska ni andra drönare vara kvar då? Har ni inte hört att Sweden is lovely this time of the year?

2010-01-12 @ 18:42:00
Postat av: Mamma Siv

Killar...lägg ut lite bilder....vi är såååå nyfikna! Ha det riktigt bra och var rädda om er! Vi önskar Carl och Jakob lycka till på fortsatta äventyr =))

2010-01-13 @ 09:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0