Bilder.

Jag kommer inte kunna ladda upp nagra fler bilder tyvarr for datorerna blockar den sidan for mig, jag kommer ladda upp alla bilder som jag tar senaste veckan pa facebook ist och om jag kommer kunna fa upp bilderna sa kommer jag skriva det.

Annars, vad hander?
Jo igar gjorde jag inte sa mycket jag satt pa hostelet och snackade skit men idag ar det en perfekt dag for att titta runt lite sa jag sitter just nu pa bibblan och ska snart ga in till Qeen ST och titta vad dom har dar.
Senare kanske jag drar ner till lagunen men forst maste jag kopa pa mig lite mat.

For 2 dagar sedan var vi pa IKEA igen och dar traffade vi en svensk vi sa inte sa mycket men idag nar jag kom hit sa satt han i samma bibbla som mig sa vi har snackats vid lite men han ska dra  vidare idag.

Att vara ensam i en storstad ar faktist riktigt spannande och roligt + att alla ar sa vanliga, igar nar vi satt och prata sa erbjod sig flera att hjalpa mig med mat och bjuda mig pa ol och vin bara for jag har det daligt stallt och dom kommer med forslag om vad jag kan gora (saker som inte kostar pengar) mm. Jag traffade en tjej fran England idag nar jag var pavag till bibblan och hon var pavag till gymmet och hon beratta att jag kan fa 3 ggr gratis pa nagra gym i Brisbane sa det ska jag ta och titta pa nar jag kommer tillbaks till hostelet.

Men som sagt sa kommer jag hora av mig har om det skulle fixa sig med bilderna annars farn i adda mig pa Facebook ([email protected]) sa kan ni se alla bilder dar.

Mamma och pappa ni kan ju be carro eller linda hjalpa er ;>

Nu ar det bara 11 dagar kvar tills jag aker hem, ha det bra sa lange!


Kommentarer
Postat av: Mamma Siv

Hej min son...tack för tipset! Vi ska be dina systrar om hjälp =)) Ha det så bra... vi ses snart på Arlanda! Vi längtar...

Var rädd om dig!

2010-01-23 @ 08:39:06
Postat av: cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Vart e du nånstans :D?

2010-01-23 @ 09:31:45
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: a

god morgon :')

2010-01-23 @ 09:35:00
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: Niklas

@Cecilie jag ar i Australien :)



@Annah morron morrn!

2010-01-24 @ 03:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0