Last days in oz

Nu ar det alltsa bara 2 dagar kvar i Australien.

I forrgar gick jag och Alan (usa) ut och tog nagon ol, trevligt. Igar var det lite mer ol med ganget fran the hostel, Sara, Francis, Andy och John. Alla fran England. De ar verkligen overallt... Alan ingick i gruppen sa aven Caroline fran Canada (!), Toronto fan.

Allt som allt mycket trevligt. Idag har det varit en hel dag pa stranden med alla utan Sara och John. Det fina vadret har hallt i sig, imponerande vader forutspaning. Vagorna har aldrig varit sa hoga nagonstans i Australien nar jag varit har i alla fall, maste varit minst 3 m  for nagon dag sedan. Blev forvanad att man fick bada men precis nar jag tankte det ropade dem ut i hogtalarna att det var farligt att bada, ta det lugnt osv.

Kul. Missade Sverige matchen, missar nastan allt i OS. Trakigt for en som ar myycket intresserad av det. Hade ju tankt att kolla pa natet Sverige matchen men jag raknade ut fel tid sa jag missade plus att datorerna ar samre an de vi hade pa landsjoskolan sa nagon stream gar inte kolla pa. SVT far man dessutom bara kolla pa i Sverige..

Det har ar det enda som gar gora bra pa datorn, skriva inlagg, knappt lasa pa aftonbladet. Men jag klagar inte, vadret ar stralande och sitta vid en bra dator kan jag gora nar jag kommer hem!

Eftersom jag kopte 10 h internet, (FAIL) sa kommer jag sakert skriva nagot innan jag aker om 2 dagar, har en hel dag att doda tid pa sa det blir perfekt. Planet gar ju 21.20 pa kvallen. Tills dess, Cio! Ha't gott!

Kommentarer
Postat av: ulla

Lycka till på resan! Hoppas du får se mer OS , det är spännande!

2010-02-20 @ 11:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0