AUSAtralien!

Well, this is embarrasing som firefox sager nar den inte kan aterskapa gamla flikar. Jag gick nyss in i en bank och landade pa stortasnageln sa den sprack pa mitten och bloda ner min(a) fina nykopta flip flop(s). Annars ar allt ok...

I fredags var vi ute igen hela ganget, lite mer av allt den har gangen. Gratis bbq pa beach house baren, bra satt att avsluta aus. Ar inte direkt killen som ager dansgolvet men som jag gungade till Snoop dog, nojd Victor? (skar i mitt musikhjarta anda...). Mycket rolig kvall/natt. Igar tog jag det lugnt, stranden och absolut ingenting mer, var ju anda sista dagen pa stranden i Australien.

Kul att Sverige vann i alla fall, far se highlights nar jag kommer hem...

Bytte hostel eftersom det andra var fullt sa sista natten igar alltsa var jag pa ett nytt stalle. Han prata en hel del hockey med tva tyskar som visst var mycket intresserade och dessutom spelade hockey, kul tyckte jag. Var aven en Italienare och en skotte pa rummet, italienare som pratade rolig hackig engelska och skotten som ja, hade en skottsk dialekt. Cool dialekt.

Irlandare gar inte forsta alls, forsokt prata med nagra, blir bara yeah, yeah, yeah...ev sry? whats that?

Ni kanske undrar hur jag lyckas ga in i en bank? Inte svart alls nar gangen ar smal och det gar massa folk och helt plotsligt star det en bank pa trottoaren, plus att jag gick snabbt.

Nagra timmar kvar till det ar dags att hamta ryggsacken och ta en taxi till flygplatsen. USA, San Francisco, hopefully I'll survive tva galna mellanlandningar i sjalvaste hawaii och LA!

Ha, laste inlagget en gang och upptackte en rolig sak, med bank menar jag bank med tva prickar over a:et  inte bank som i ga in och satta in pengar bank.








Kommentarer
Postat av: Viktor

Även lama dansar till Snoop!!!!

2010-02-21 @ 13:59:07
Postat av: Erik Z

Tjena, klickade runt lite på det här nätverket och hamnade här.
Spelar hockey och vill till Aus..
Hade du spelat där eller har någon info överhuvud taget så kasta iväg ett mail lika fort som frugan flyger upp ur soffan efter en brakare.

Mvh
Erik Zakariasson.

2014-03-11 @ 00:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0