Tjofaderittan!

Det vart inte nagon park for varan del i gar vara nya vanner angrade sig och skulle ga till akvariumet istallet sa vi gick ner till bryggan och la oss och sola lite. (Se fotogalleri.)

Senare pa kvallen kom Sandra och fraga om vi skulle med ut pa en krog i Sydney men det var bara jag som akte med dom. Vi tog bussen till Central station och darifran gick vi till ett stalle som hette The Gaff det var riktigt skoj att komma ut eftersom detta var min forsta kvall ute i Sydeny.
Medans vi var dar traffade vi lite nytt folk bla. en engelska och en irlandare men irlandaren var sa full sa man horde inte vad han sa tack vare han irlandska uttal.
Kl 03:30 var vi tillbaks pa hostelet efter som vi gick hem men Sydney-natten var inte dum den heller, varmt och skont och lite folk pa gatorna.
Jag angrar inte att jag foljde med det var varkerligen inte som nagot hemma i Avesta.


Nu har vi fatt igang pa varan dator den funkar utan problem sa det ar ju OTROLGIT BRA!

Sedan har vi fixat upp lite mer bilder sa glom inte att titta, nu ska jag in i duschen och gora mig klar. Det blir vall shorts idag efter som det kunde bli upp 29 grader :>


Kommentarer
Postat av: Mamma Siv

Det var nog inte hans irländska uttal som gjorde det hela svårbegripligt =))

2009-10-22 @ 03:28:42
Postat av: Niklas

Maammmmaaaaa aaa va sneeelllll

2009-10-23 @ 00:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0