Hallelujhaaa

God dag!

Efter mycket krangel sa har vi fixat mobiler nu. Man var tvungen att visa pass och allt var allmant krangligt.
Australiensiskt konto skulle vi fixat men banken var stangd.

Igar tog vi det mest lugnt har pa hostelet. Kanns som man borjar komma in i deras tid nu.

Mataffarer verkar svart att hitta, vi har inte hittat en riktig affar inom 10 minuters gang i alla fall.

Lite senare ska vi troligen dra oss in mot city och kanske aka bat runt Darling Harbour, helt okej vader for det, 20 grader och sol just nu.

Nej, jag kommer inte pa nagot roligt att skriva nu, ska val laga nagot att ata innan vi lagger benen pa ryggarna.
Jo, foresten faglarna later riktigt skumt och det ar mycket asiater overallt.

Kommentarer
Postat av: Din Bror

Akta dig för asiaterna, de äter svenskar till frukost!



Ha det gott.



Kram Viktor.

2009-10-17 @ 19:16:45
Postat av: Mamma

Hej Carl!

20 varmt...när jag läser prognosen framåt 27,30..kan jag bli lite avundsjuk. Regn, snö, blåst, kallt.......hoppas ni hittar en mataffär, man kan inte leva på glass.

Tusen kramar, mamma!

2009-10-17 @ 21:44:22
Postat av: Mamma

Hej Carl!

20 varmt...när jag läser prognosen framåt 27,30..kan jag bli lite avundsjuk. Regn, snö, blåst, kallt.......hoppas ni hittar en mataffär, man kan inte leva på glass.

Tusen kramar, mamma!

2009-10-17 @ 21:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0