En ny dag.

I dag ar det forsta dagen da vi inte har stralande solsken men vi hoppas pa att det kommer spricka upp.

Just nu sa hander det inte sa mycket, vi har atit lite lunch pa subway det var forsta gangen jag gjorde det och det var riktigt fint! Vi har fortfarande inte hittat nagan matbutik det ar otroligt ont om dom men vi har iaf hittat en kortlek sa vi far spela lite kort.

Nu har vi med klubbat att vi kommer kopa en bil (Campervan) som vi kommer kora upp for kusten men det blir efter vi har tittat pa Blitzen trapper i november och da ar det med dags att borja jobba. Sedan sa kommer vi inkopa en billig liten laptop sa att vi slipper betala sa mycket pengar for internetcafe nar nastan alla hostels har "wireless", det ar ju aven bra for musik syfte mm.

Sedan sa ar vi aven en otroligt pratglad och trevlig tyska pa varat rum, hon ar 23 ar och heter Sandra.

Igar hade jag otroligt tur!! Vi var ute och gick sa hittade jag ett par nya fina horlurar till min ipod, dessa horlurar kostar ca 300kr eller mera hemma. Men lite tur far man vall ha? :>

Ikvall (Varan kvall) kommer vi ladda upp lite bilder pa varat galleri, vi har inte gjort allt for mycket an men det kommer iaf nagra.

Sa ni far vall halla ogenen oppna!

Ha det sa bra dar hemma!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0