13 OKT! del 2

Carl tar en paus från packandet och skriver helt oväntat här...

En dag kvar alltså. Kaoset börjar lägga sig här hemma, alla saker börjar hamna på rätt plats och det enda jag har kvar att göra är att skriva ett cv på engelska. Jag vet, dumt att vänta till dagen innan vi åker men jag gillar att skjuta upp tråkiga saker.

Kommer kännas konstigt att lämna landet på obestämd tid. Kanske att jag åker förbi USA på hemvägen som varit mitt drömresmål ett tag. Får se hur långt pengarna räcker och om jag nu vill när jag väl är "down under". Kanada, hockeyns hemland står också högt på önskelistan. Jag tror dock att Australien kommer vara stort nog och tillräckligt att se...

En trevlig flygresa, ett dygn effektiv flygtid väntar. Förväntar mig inte att jag är "normal" förens efter någon vecka av jet lag, jet laget? Vi uppdaterar våra status när vi befinner oss nere i Australien, tills dess ät inte för mycket yes eller gäss för den delen. Hej Då.

Kommentarer
Postat av: Gregory Analstick

Är ni medlemmar i 10000m-klubben för homomän nu då?

2009-10-14 @ 12:12:39
Postat av: Nidler

http://plockafrukt.blogspot.com/ <-- Där är wnkrs blogg. Kan säkert stå något användbart, han kan säkert hjälpa er om ni har frågor eller nått också.



För övrigt så tycker jag det var en väldigt omogen kommentar av Herr Gregory Analstick. Usch.

2009-10-15 @ 01:28:24
Postat av: Nidler

http://plockafrukt.blogspot.com/ <-- Där är wnkrs blogg. Kan säkert stå något användbart, han kan säkert hjälpa er om ni har frågor eller nått också.



För övrigt så tycker jag det var en väldigt omogen kommentar av Herr Gregory Analstick. Usch.

2009-10-15 @ 01:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0