Dagbok.

Tjenixen! Eftersom det blir lite tid mellan alla inlagg sa har jag borjat skrivit ner det som hander om dagarna som en dagbok, sa jag kommer bara skriva av det som star i mina papper.

3/11 Melbourne
Inatt regna och blaste det pa riktigt bra, jag trodde nastan att vi skulle blasa bort men vi sov skont iaf.
Nar vi vaknade sa at vi nudlar och drack vatten sedan var vi redo for en tripp in till Melvourne city.
Men nar vi kom ner dit sa kunde vi iaf inte fixa nagot efter som det var nagon ledig dag och sedan var det Melbourne Cup pa det.
Sa vi ska aka in igen imorgon for att fixa tax file number.

Jag fick lov att ga in pa ett apotek idag for att fa ogondroppar, vet inte om jag blitt allergisk mot nagot for jag nyser, snorar och har ogonklada.

Forovrigt saknar jag framiljen, tjejen och hennes familj och kompisarna.
Hoppas ni har det bra hemma!

Just det jag och Carl var ute och sprang 4km igar efter en strandpromenad.

4/11 Melbourne

Idag har det varit var forsta dag som det flytit pa riktigt bra.
Vi akte in till city och vi hittade parkering direkt och sedan satte vi kurs mot 'Tax file office' utan nagra storre problem.
Jag hittade en 'Ticktek' stalle sa jag kunde ta ut min festival biljett.
Nar vi var pa 'tax officet' sa tog det inte langre tid an 15 vid datorn for att ansoka om ett 'Tax file number'.

Eftersom det gick sa fort sa hade vi lang tid kvar pa parkeringen sa vi gick och tog en hamburgare, pavag dit sprang vi pa en mobilaffar sa jag kunde kopa en mobilladdare till bilen.

Efter maten skulle vi titta efter en campingbutik sa vi kunde kopa en ny kyl och ett par stolar och ett bord vi hade tur och hittade ett stalle som hadde allt vi sokte efter sa nu har vi allt vi behover.

( kanse har skrivit om detta tidigare jag kommer inte ihag. )

6/11 Melbourne
Vi har vart ute och sprungit och vi ar kvar pa samma camping.

7/11 Melbourne
Idag ar det 2 manader sedan jag och Ullisa forlava om oss, grattis gumman.

Vi har aven traffat en kille fran London som ska flytta hit till Australien men just nu reser han runt i landet pa en motorcykel, en trevlig nisse.

Sedan far vi inte glomma att vi har den varmaste dagen sedan vi lamna Sydeny (28-30 +)

Nu ar vi tillbaks fran stranden, riktigt skont i vattnet och nu ar man inte kritvit langre! WOHO!

Vi har just vart och kopt lite burgare och ol sa ikvall ska vi lyssna pa musik, steka handborjare och dricka ol...hade!

8/11 Melbourne
Idag ar det annu varmare an igar sa vi ska dra till stranden.

Paul (killen fran London) kom ner till stranden sa vi satt och snacka lite.
Men efter vi badat klart och skulle tillbaks till campingen igen sa sov han sa jag vaga inte saga till han att vi gick sa jag hoppas att han inte brannt sig sonder och samman.

Nu ska vi till bibblan och skriva in allt detta pa bloggen sa ni far lite att lasa.

----------------------

Det gick inte att anvanda internet pa bibblan sa vi hade lite tur att det fanns ett internetcafe i narheten. Just nu sitter jag och skriver lite mail och forsoker att fa tag pa tjejen men det kanse ar lite tidigt jag vet inte.

Dom hade aven Call of duty 2 har sa vi  ska spela lite sa ha det bra sa kommer vi med bilder senare..(Imorgon eller i overmogon)

Pa Onsdag ar det dags for Blitzen trapper!!

Tjipptjopp vattenhopp!!

Kommentarer
Postat av: Jason Stackhouse

Det skulle vara häftigt med om ni filmade lite från Blutzen Truppir töckur jug. FÖr övrigt hoppas jag att ni pwnade Jacobs lilla noobrumpa @ cod2!!!1

2009-11-10 @ 13:01:34
Postat av: Jeffery McGraw

My God, Chris och den onda apan har blivit bästa kompisar:O. Du måste kolla diRR Mr. Bewzta!

2009-11-10 @ 14:46:30
Postat av: Masse

Inte ens ett grattis den 4/11 shame on you bozter ;) Nejdå men hoppas ni har de förbannat kul där nere o Du är saknad grabben!

2009-11-10 @ 23:30:15
Postat av: carro

Niklas. Saknar dig så mye! <3 Men det är bra att ni har det bra där borta! njut av solen! här är det kallt o snöar till och från. miss miss you!

2009-11-11 @ 23:09:21
URL: http://sotaflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0