Bilder och Blizten trapper!

Helt tok galet vad bra blizten trapper var igar inte nog med att jag fick se dom live fick jag en poster och jag fick prata och skaka hand med bandmedlemmarna sedan fick jag en fin bild tillsammans med dom som ni kan se i bildgalleriet.
Kvallen vart otroligt lyckat och jag kannde mig som en liten skolflicka som fick traffa westlife eller nagot.

Om det ar ett band som ska ses live ar det Blitzen trapper, mycket rockigare an latarna pa skivan.


Eric Earley, Drew Laughery, Jag, Brian Adrian Koch, Erik Menteer, Marty Marquis, Michael VanPelt

Jag filmade aven nar dom spelade Furr men enligt youtube var det nage fel pa filen men jag ska titta om jag kan fixa det senare.

Annars har jag laddat upp nya bilder pa fotogalleriet och det kommer nog komma mer eftersom det bara ar bilder fran min kamera sa vi har en del till pa Carls att hamta.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Du ser ut att vara en bandmedlem:)

2009-11-12 @ 06:45:19
Postat av: Niklas

Haha ja kanske det! xD jag skulle hora om dom hade nagon platts kvar for nagon som kan spela triangel. :)

2009-11-13 @ 05:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0