Big News

Stora nyheter gott folk! Jag (Carl) har funnit tid att skriva ett par rader här!
Jag vet inte om jag har så mycket tips på vad vi ska göra i Australien men det jag vet är att jag ser fram emot att åka iväg ju närmre vi kommer avresedatumet. Det kommer dyka upp fler saker när vi är där nere for sure.
För er som inte vet så har jag träffat Niklas en gång tidigare men inte träffat Jakob än. Men de kan vara lugna, jag ska inte skjuta dem och rama in dem i tavlor. Lovar.
Är bara så glad att vi blev ett gäng som åker som Niklas nämde. Även om det kanske inte räknas som gäng när man är tre, eller?
Köpa eller hyra bil låter som ett bra sätt att utforska Australien på. Man har lite mer frihet att åka lite här och där men tyvärr har bilar en tendens att ibland gå sönder , den risken får man dock ta. Sen kanske man glömmer att det är vänstertrafik men det är nog bara en vanesak, i värsta fall krockar man. Spännande blir det i alla fall!
Alla söta djur ser jag fram emot att se men helst inte bli biten eller uppäten av någon aggresiv känguru eller delfin.
Känner på mig att det här kan bli riktigt kul, skriver mer sen någon gång, om jag får efter detta inlägget...

/ Mr.Carl Svärd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0