141 Dagar.

Om exakt 141 dagar lyfter vi, kommer bli otroligt spännande. Jag tror inte jag har fattat förrens idag att vi ska åka till Australien, det har kommit många nya tankar på vad som kommer hända och vad man ska göra där nere. Det är dock jätte bra att vi har Carl med oss eftersom han redan kommer med tips på saker vi ska göra, titta nedan så får ni se en lista på sakerna jag kommer ihåg att vi ska göra.

  • Köpa bil och resa i Australien med den.
  • Jobba så klart för att få ihop pengar.
  • Hoppa bungyjump, det är iallafall något som jag måste prova.
  • Fira nyår i Sydney.
  • Gå på födelsedagsfest den 1a November för då fyller Linnea år.
    (Linnea och Jennifer är redan där nere ni kan följa deras resa med, klicka här för att besöka deras resedagbok.)
Jag tror nog att Carl har en del andra ställen med som jag har glömt, han får väll uppdatera er när han har tid :) 
För övrigt tycker jag att vi är otroligt skönt litet gäng som ska åka och jag tror vi inte kunde fått det så mycket bättre än så här!

// Niklas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0