84 dagar & ny design.

Som ni kan se så har vi fixat ett ny design som är ljusare och så klart snyggare.

För övrigt så jobbar bara jag för att få lite mer fickpengar till våran resa, ju mer jag jobbar hemma ju mer kan jag slöa i Australien :)

Jo just det jag har fått en väska nu av mina föräldrar som kostade nära 3000kr, du kan se den på bilden nedan.

dfg

Väskan ligger på 50 + 10 liter, en stor väska på 50 liter sedan finns det en väska man kan ta av som ligger på 10 liter.
Den tackar vi för!

//Niklas

Kommentarer
Postat av: CarlSvard

Nu kan du packa mycket mjölk till resan!

2009-07-20 @ 17:59:58
Postat av: bozter/niklas

Ja mycket mjölk ska det bli!!

2009-07-20 @ 18:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0