Mobil

Nu har vi vart i Alice springs i 1 vecka jag gillar faktist detta stallet, varmt och inte for stort.
Vi var ute pa en 'Saloon' som heter bo's och jag maste tacka min kusse som satt och tittade pa oss och onskade massa latar.

Det ja vela saga ar att mitt kort (till mobilen) har blivit sparrat, medans vi har 1 ar i Sverige innan vi maste fylla pa sa har dessa 1 manad om inte mindre. Men som jag har fattat det kan ni fortfarande ringa och smsa men jag kommer inte kunna svara pa era sms, om det ar nage viktigt sa svarar jag vi mail.

Imorgon ska vi byta hostel och efter vi spenderat 5 dagar dar drar vi vidare ut ur Oken sedan till Townsville dar vi kommer fira nyar.

Jag onskar er alla en Godjul sa hores vi snart! 

Kommentarer
Postat av: Mam Christina

Hej!

Sitter har i Sydtyskland och beundrar era bilder. Det ser ut som ni ar de enda levande varelserna pa jorden. Finns det nagra andra manniskor eller ar de sallsynta?

Tack for julhalsningen och God Jul pa er alla tre fran oss i Tyskland!



Christina

2009-12-21 @ 13:03:41
Postat av: Carl

Hej!

Visst finns det mer folk, men jag ar inte den som tar med mig kameran overallt och tar kort pa folk. Dock har det varit mycket lite folk overallt sen Port Augusta.



God Jul halsar vi tillbaka igen, fran ett motel, de pa lodge skickade ivag oss hit. Sa har ar det knappt ngn.. Vet inte varfor men de hade val gjort ngt fel pa bokning av rum och de har sammarbete med ett annat stalle som vi nu da befinner oss pa.. HAJ.



Bilderna ar forovrigt ganska kassa, i alla fall mina bilder, inte illa av er att beundra bilderna >).

2009-12-22 @ 06:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0