San Francisco del 2

Hej dar hemma, sitter har min sista kvall och kollar igenom lite nyheter pa natet innan jag ska flyga till solskensstaten Florida imorrn.

I fredags gick danske pojkarna och jag till comedyclub och hade det mycket  hilarost. I alla fall tva mycket roliga komiker. Fick ju aven reducerat pris pa intrade i och med att vi bor pa Hostel international hostel..!

Igar kvall var det bio, Cop Out, komedi som var oserios och jag hade inga hoga forvantningar, bra det. Det var anda roligt och alltid kul att hitta pa nagot. Pa dagen var vi och gick runt i San Francisco, bara ta't lugnt, ser en hel del nytt overallt man gar.

Idag var vi nere vid Fishermans Wharf igen och hade tankt att aka over till Alcatraz trots att jag sade att det inte blir ngt... I alla fall, slutsalt. Vi bokade i alla fall biljetter till imorgon klockan halv tolv nar jag checkat ut.
En hel del aktiviteter som haller hus nere vid Fisherman's. En av dem far ni se foto pa lite senare. Lat oss saga att den innehaller breakdancers och mig. Jag tysk?... Som alltid, missforstod som en tysk. Lite ledsamt det.

Jo, Golden Gate Bridge gick Andreas och jag till ocksa, en laaang tur, han tog cable car tillbaks jag hade inga dagar kvar pa mitt 3 day pass sa jag gick hela vagen tillbaka, totalt uppskattningsvis ungefar 20 km den dagen. Lite mor i benen sa har efter men efter ett par ol och lasagne ar allt bra igen.

Kul att du har resfeber fader!

Victor, det uppskattas, jag kan ringa och prata med dem nar jag kommer hem annars men da kanske det ar forsent...

Alltid kul att nagon tycker det ar roligt att lasa lite Christina, mor.

Nasta gang ni laser har ar jag i Miami och relaxar forhoppningsvis. Simma lugnt dar hemma!






Kommentarer
Postat av: Lars

Kollar väder New York, ingen vår eller sommar precis,

kan vara minus på nätterna, just nu i alla fall.

precis just nu kl 16.30 måndag, vräker snön ner igen,

alla trötta på snön,...ha de bra

2010-03-01 @ 16:26:28
Postat av: Christina

Håller med pappa om vädret. Jag har tagit mig till och från jobbet med bil på "isbana", de du!! Släng dig i väggen när det gäller att sladda, rena rama racing, må du tro.

Skämt o side - du har väl tagit något foto på bron så jag får se hur den ser ut.



I dag var Clara Strömberg i JP. Hon har bott i Bergen ett år nu, läser till psykolog (det kanske du visste redan?)



Kram mamma

2010-03-01 @ 18:34:50
Postat av: Hasse

Tja såg att du skulle till miami har du tid åk ut till key west skulle visst vara en cool upplevelse (både Party o Relax) enligt en polare som precis kommit hem från Florida kolla om det verkar som nåt ha de bra /Hasse

2010-03-02 @ 01:03:00
Postat av: Ringo Starr

7-3, lite för enkelt

2010-03-02 @ 23:58:50
Postat av: Carl

Slutspelet.

2010-03-03 @ 16:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0