Weather Circus...

Ja, jag ar kvar pa marken eftersom vadret har svikit mig i 4 raka dagar. Inget hopp an alltsa.
Har varit telefonsamtal 3-4 ggr varje morgon/middag om att de var tvugna att skjuta upp hoppet pga daligt vader.
Sa forhoppningsvis ordnar stallet jag bokade hoppet refund sa jag far mina pengar tillbaka sa far vi se om det blir ngt i Sydney istallet da.

Taree heter stallet vi ar i nu, inget spannande alls. Sitter pa ett motell och kollar pa tennis finalen. Imorgon blir det sista trippen innan vi anlander till gamla kara Sydney.

Byron bay vistelsen blev lite sadar i och med att jag blev uppringd vid 8 varje morgon sen 10 pa morgonen igen osv. Ingen aning om hur bra Byron bay skulle varit om det vart fint vader och liiite mindre folk. Tank er Granna pa en hogsommardag med dubbelt sa mycket folk som det brukar vara dar med alla turister...

Mer uppdateringar nagon gang i Sydney, tills dess, ha det bra och glom inte att vara ute i snon!

Kommentarer
Postat av: Viktor

Davidsson & Voutalainen har skrivit nya kontrakt på 5 resp 4 år.



Gott!

2010-02-03 @ 16:49:22
Postat av: Carl

Laste det, lovande infor framtiden, gor inget om melin och liv sticker sa lange petrasek stannar.

2010-02-04 @ 10:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0