Aloha! (Hej va?)

Nu ar det alltsa bara jag kvar i Australien. Jacob lamnade for Bali igar.

4 dagar kvar sen blir det en "kort" USA tripp innan jag landar i Sverige igen. Vill se sa mycket det gar av OS men det ar lite svart har nere, kommer i alla fall sitta har och forsoka lyssna pa radio om inte svt sander over natet imorrn. Hockeyn ni vet. 7-0 till SWE.

Bor pa ett hostel nu, fortfarande i Coogee. Tre stycken i rummet har bott dar mer an 3 manader och jobbar i Randwick. Tva engelsman och en irlandare. Forsta gangen jag ser en TV och xbox i ett hostel rum.

Nu blir det lasa lite nyheter sen stranden, far passa pa nu nar det ar fint vader. De har dessutom utlovat fint vader resten av veckan men det vet man aldrig.

Far, vad sags om en helikoptertur over manhattan? Eller ska jag kolla pa det sjalv?

Tills nagon annan gang, ha det fint !

Kommentarer
Postat av: Carl

Pa tal om allt, Jacob ha en bra tid i Bali om du laser detta!

Gick aven in pa banken har i Coogee ocksa, de sade att kontot stanger av sig av sig sjalv om det ar inaktivt i tva manader eller nagot. Du ska alltsa inte behova skicka brev.

2010-02-17 @ 01:22:50
Postat av: Lars

Säkert otroligt med helikopter, men mycket dyrt, och kort flygtid, 12-15 minuter för den billigaste,

vi får se vad vi har råd med.

2010-02-17 @ 14:02:09
Postat av: Viktor

Låna Ragges plan och flyg dit själv, då kan ni sitta bägge två och njuta av utsikten tills US Marines skjuter ner er och kallar er för talibaner.



Jag är smart.

2010-02-18 @ 11:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0